November 18, 2013

BEAUTIFUL PEOPLE WITH BEAUTIFUL BLOGS

Vakre damer bak vakre blogger!
 
Gratulerer med å bli nominert til årets interiørblogg av Vixen Blogg Awards 2013. "VIXEN Blog Awards er Norges uavhengige kåring av norske og internasjonale blogger. Vi kårer de mest inspirerende, kreative og nyskapende bloggene innen mote, trend, skjønnhet, interiør og livsstil".
 
Dere er alle vinnere, med blogger fulle av inspirasjon, kreativitet, hjertevarme og fortellerglede. Jeg blir alltid like glad og imponert over hva dere får til. Alltid like gøy å komme inn på besøk til dere!
 
Stemme frem en eller flere favoritter kan du gjøre her, helt frem til den 31 desember.
 
Sjekk ut semifinalistene. Hipp hipp! :
 31

 
 
 Mrs Hardy

 Marsipan & Smilefjes

 Fru Fly


Design Lykke


(All photos by the bloggers.)


Beautiful women with beautiful blogs. I'm lucky to have met most of them and they are some of the most loving, warm, creative and inspiring people I know. Reading their blogs puts a smile on my face. I'm so happy for them all, being nominated to the Vixen Blog Awards 2013 - This years Interior Blog Award.
Vixen Blog Awards is Norway's independent ranking of Norwegian and International blogs. They honour the most inspiring, creative and innovative blogs in fashion, trends, beauty, interior and lifestyle.

Go check these wonderful blogs out, enjoy and be inspired.
You can vote for your favourite once a day until the 31th of desember.  Be sure to do that here.



4 comments:

  1. Kjære kjære gode fine du!
    Så koselig innlegg.
    Skal du på Verket imorgen? Håper vi ses. Du var nydelig med den nye looken din.
    Stor klem fra meg

    ReplyDelete
    Replies
    1. Aw takk for det, skulle bare mangle. Dere er altså så flinke! Inspirerende! Verket var topp! Gleder meg til I morgen :)

      Delete
  2. Oi, nå ble jeg litt paff.
    Tuuusen takk for at du er den du er!
    Tvers igjennom god:)
    Stor klem

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)