November 25, 2013

EMESELLE

Endelig har jeg fått mitt Hasselblad opp på veggen. Tegnet av dyktige, oslobaserte Emeselle / illustratør Mona Stenseth Larsen.
Jeg digger de håndlagede illustrasjonene hennes, en deilig kontrast til den digitale masseproduserte stilen. For å ikke nevne hennes valg av nostalgiske Norske motiver. En annen favoritt er den røde DBS kombisykkelen. Jeg har en blå en fra min mor stående I kjelleren. Classic.
 
 
Innlegget er sponset.
 
 
Love my new print from Emeselle / illustratør Mona Stenseth Larsen. She is such a cool lady with an unique style!
 

3 comments:

  1. Digger det, også så fint det er hos deg;) liker godt kombinasjonen av farger og mønstre i kosekroken din!

    ReplyDelete
  2. Åh... Heldig! Et par av trykkene hennes står på min ønskeliste frem mot jul. Skulle ønske noeb her i byen (tromsø) kunne ta dem inn så eg kunne se dem på årntli.

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)