November 23, 2013

VERKETINTERIØR FØRJULSBLOGGTREFF

Ah det var så bra! Verket Interiør på Bærumsverk inviterte denne uken interiørbloggere til førjulstreff. Med god stemning, deilig design, inspirerende miljøer, fingermat og faglig påfyll fra selveste By Lassen & Vitra. Verket Interiør imponerte med en varm mottakelse, lotteri med gevinster til alle (!) og en flott goodiebag med trykk fra blant annet By Lassen.
Alltid like gøy å treffe nye og gamle bloggvenner. Jeg gleder meg over å få være del i slikt et godt, inspirerende og motiverende fellesskap av interiør og design-interesserte mennesker. Heia blogging.
 
Se fler bilder fra treffet under instagram hashtaggen #julpåverketinteriør og en stor tusen takk til de fine Verket Interiør - damene.
 
 
 
This week Verket Interiør, a wonderful design and interior store outside Oslo, invited a bunch of sweet interior bloggers for a little pre-Christmas event. In beautiful surroundings, iconic By Lassen and Vitra held inspiring speeches. Along with lovely finger food, a 20% store discount and a pretty good goodie bag, the evening turned out great!
 
Thank you for having me.

1 comment:

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)