November 29, 2013

VINTAGE DESK

Pulten min er tilbake. Etter måneder i mørket på loftet har den nå fått byttet plass med tven. Det er i stua vi oppholder oss mest, og jeg smiler ved tanken på å endelig få en god arbeidsstasjon her!
Bildet på veggen har jeg og en kompis tegnet videre på.. Det er et bilde som bare skal få lov til å fortsette å utvikle seg. Hvor deilig er det ikke å kunne male og tegne "rett på veggen"?
 
På bordet: Flowerpot lampe fra Futura, Frameboks fra By Lassen, Skissebok fra Stilleben, Fiducia vaser fra Keiserene / kjøpt brukt, Inbetween Chair fra &Tradition.
 

My vintage desk is back! The poor TV had to switch places with it, up in the attic, but I'm so pleased. Now I finally have a great workspace in the living room where we spend most of our time.

1 comment:

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)