December 01, 2013

CHRISTMAS IN THE WINDOWSILL

1 desember og vi er offisielt inne i julemåneden. Håper alle har en deilig 1 søndag i advent! Her i Oslo er det sol og masse vind. Ikke mye som minner om jul i skrivende stund. Men julestjernene er funnet frem og det har også litt pynt i vinduskarmen.
 
Ståltråd mellom vindushankene og gamle gardinklyper med mine favoritt vintage julekuler dinglende. En kjekk måte å få vist dem frem før de skal på treet. Tanken er etter hvert å bytte de ut med små tegninger, ord, hjemmelaget pynt & pepperkaker osv.
Noen av mine vintage sopplys er og funnet frem. En avklippet amaryllis kvast og et stort metall "tre" fra metallkonteineren på jobb er alle med å lage julestemning i vinduskarmen. Nå mangler bare snøen på greinene utenfor..
 
 
Christmas in the windowsill. 1day of December and the Christmas month is officially started!

4 comments:

  1. Superkoselig;) ønsker deg og vesla di en herlig adventstid;)
    Klemklem

    ReplyDelete
  2. Herlig! Håper dere får fine førjulsdager begge to! Også må jeg si jeg liker så godt at det er litt julebonanza hos flere enn bare meg :) Det er vanskelig å ikke la seg påvirke av alle de minimalistiske julepynta hjemmene på instagram. Det er jo superfint det også, men godt med litt forskjellig syns jeg!
    Søndagsklem!

    ReplyDelete
  3. Nydeleg!
    Ynskjer deg god advent!

    ReplyDelete
  4. For eit koselig vindu! Kjempefint å henge opp julekuler på denne måten :) god helg!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)