April 04, 2014

BLOOMING


Photo: Ann-Beate Sandy

2 uker og vel så det har den holdt ut. Min rosa ranukkel, eneste overlevende fra en blomsterbukett. Den er altså så fantastisk vakker! Og jeg har endt opp med å flytte med meg vasen fra kjøkkenet til stuen og tilbake igjen, alt ettersom hvor jeg skal oppholde meg lenge.

Hverdagsglede det.

Such a beauty. My little flower, the last survivor from two weeks back. I ve ended up moving it from the livingroom, into the kitchen and back again.. where i go, it goes. 
Everyday joy!

5 comments:

  1. Beautiful flower! Looking forward to summer.

    PS. I'm hosting a little giveaway on my blog.

    ReplyDelete
  2. Ranukler er så vakre!
    Og heldige deg som fikk ha den så lenge:)
    Håper du får en fin helg <3

    ReplyDelete
  3. Så nydelig den er, elsker de blomstene :) Vil du vinne en påskegave kan du delta i min give away nå ♥ ha en fin helg :)

    ReplyDelete
  4. Nydelig! Svigermor lært meg i dag at ranunkler er sarte små blomster som ønsker seg at vi bytter vann (og helst vasker vasen) hver dag for å holde lengre. Men denne din kan vel kanskje ikke forventes å stå så mange dager ekstra nå uansett behandling. Fin er den uansett og jeg skjønner godt du flytter den med deg :) Selv nyter jeg blomster i alle kroker etter å ha fått av både svigermor og deg! Klem, L

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)