April 08, 2014

FOTO I INTERIØRET / NIB CHALLENGE


 
Foto: Ann-Beate Sandy
 
Jeg er en stor fan av foto i interiøret. Foto er med på å gjøre et hjem personlig og ekte. Bilder man tar selv og fotokunst, er også et flott alternativ til malerier og trykk på veggen. Over er to øyeblikks bilder jeg er veldig glad i. Bildene er printet ut på fotopapir og limt opp på capa-plater.
Jeg elsker sjelfulle, poetiske bilder som man kan drømme seg bort i. Jeg har flere bilder jeg kunne tenke meg å printe ut og må derfor bli med i denne månedens NIB konkurranse, "foto i interiøret" hvor man kan vinne gavekort hos FotoKuntsen.
 
Klikk deg inn her for mer inspirasjon til foto i interiøret!
 

4 comments:

  1. Så nydelige bilder!!

    ReplyDelete
  2. Anonymous4/11/2014

    Utrolig flotte bilder :-) vet du hva de gule "blomstene" heter?

    ReplyDelete
  3. Så fine og kule bilder!
    Kulere enn å bare ha oppstilt barnehagebilde på veggen :) :) :)

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)