April 13, 2014

HAPPY EASTER

 
Påsken er her! Ferie, masser av kos med min lille, solskinn i byen og generell god stemning. Påskepynt er også på plass. Over er det en påskestylet Kubus bowl fra ByLassen som er i fokus. De har en IG konkuranse gående og jeg må bare prøve lykken, for en stor Kubus står høyt på ønskelisten!
 
Easter s all around and I am in a great Easter mood these days! Fresh flowers, holidays, sunshine and at lot of fun with my little one, good days in Oslo. Makes me happy. Joining the ByLassen Kubus bowl - IG competition with these pics. Loving my green Kubus bowl and dreaming of his big Brother.
Happy Easter!

3 comments:

  1. Elsker disse bildene! Herlige detaljer :)
    Ha en fin påske!

    ReplyDelete
  2. så herlig fargerikt det var her hos deg, til å bli i godt humør av :-) kul farge på byLassen skålen din, kjekt å se noe annet enn svart og hvitt :-) en fin påske ønskes deg :-)

    ReplyDelete
  3. Så fine bilder. Skulle også gjerne hatt en slik ja...:) GOD PÅSKE!

    ReplyDelete

Comments makes me smile!
Takk for alle kommentarer, gode ord og hilsner, blogging gir meg overskudd og glede i hverdagen. Om det er noe du lurer på så send meg gjerne en mail eller still spørsmål her i kommentarfeltet. Da vil jeg svare deg her ;)